Vrijeme je život…

Sve više ljudi osvještava kako je vrijeme veliko bogatstvo koje ne možemo zaustaviti, posuditi ili kupiti.

No ipak, mnogi se još uvijek s njime razbacuju i gube ga jako puno.

Živimo stresno, dinamika posla se promijenila, radimo prekovremeno čak i pod novim uvjetima koji su već neko vrijeme pred nama.

Radite, dan se odmiče kraju, vi shvatite da ste u zaostatku i da niste napravili gomilu posla za taj dan, mozak vam kuha, više niste produktivni, a sutra stižu novi zadatci i obveze.

Priznajte koliko puta ste se našli u sličnoj situaciji?

Svi mi svakodnevno raspolažemo istim brojem sati, a opet učinci svakog od nas su toliko različiti.

Bilo da ste direktor, lider, menadžer, samostalni poduzetnik ili pak zaposlenik, potrebna vam je disciplina Upravljanja vremenom (Time Management) u svakom vašem radnom danu.

To je disciplina koja nas uči kako pametno i efikasno upravljati svojim vremenom te kako planirati i organizirati poslovne aktivnosti, sve u svrhu veće produktivnosti i efikasnosti iste.

Jeste li se ikada pitali zbog čega najčešće gubite vrijeme?

Najčešći gubitnici vašeg vremena nastaju jer:

  • Nemate jasno postavljene ciljeve

  • Ne planirate

  • Ne određujete dobro prioritete

Naučite li dobro upravljati svojim vremenom postizat ćete veće uspjehe na poslovnom području života, naučiti ćete kako bolje iskoristiti svoje vrijeme i svoj rad, a ne dopustiti da oni vladaju vama.

Upravljanje vremenom (Time Management) ima mnogobrojne prednosti, a 10 najčešćih su:
  1. Izvršavate svoje svakodnevne zadatke s manje napora

  2. Imate bolju organizaciju vlastitog rada

  3. Dolazite do boljih radnih rezultata

  4. Svaki radni dan prolazite s manje napetosti i stresa

  5. Osjećate veće radno zadovoljstvo

  6. Povećavam vam osobna motivacija kao i motivacija za radom

  7. Dolazite do kvalifikacije za više zadatke

  8. Smanjuje vam se radna napetost

  9. Imate manje grešaka kod rješavanja zadataka

  10. Postajete bolji u postizanju raznih životnih ciljeva                    

U poslovnom svijetu vještina upravljanja vremenom je postala „must have“

Vrijeme je dragocjeno i s njime se treba znati upravljati ravnopravno kao sa svim ostalim resursima.

Upravljanje vremenom (Time Management) je dosljedna primjena, orijentirana cilju, pouzdanih radnih

tehnika i dnevne prakse.

Naučite kako voditi i organizirati sebe u privatnom i poslovnom životu.

Iskoristite vrijeme koje vam stoji na raspolaganju optimalno i pametno.

Nemamo mi malo vremena, mi imamo puno neiskorištenog vremena!

(Lucius Annaeus Seneca)

Nudim vam trening kojim ćete dobiti sva znanja, tehnike, praktična i lako primjenjiva rješenja…

Mislite li da bi ovaj članak trebali pročitati i drugi, slobodno ga podijelite:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom je disciplina koja se može naučiti i unaprijediti, a usmjerava nas na uštedu i racionalni raspored vremena u poslovnom i privatnom životu.

Upravljanje vremenom i organizacija

Vrijeme se ne može zaustaviti, kupiti ili posuditi.

Vrijeme je veliko bogatstvo, no ipak se s njime razbacujemo i puno ga gubimo, zar ne?

Živimo jako dinamično, radimo prekovremeno, prođe dan, a vi shvatite da niste napravili gomilu posla koji ste planirali tog dana.

A sutra stižu novi poslovi koje treba odraditi.
Ne mora biti tako! Postoji rješenje i za to!

Upravljanje vremenom je disciplina koja se može naučiti i unaprijediti, te nas usmjerava na uštedu i racionalni raspored vremena u poslovnom i privatnom životu.

Svi mi svakodnevno raspolažemo s istim brojem sati, a učinci mogu biti posve različiti.

Organizacija i planiranje

Bez obzira na posao koji radite, važno je definirati cilj koji želite ostvariti, odnosno rezultat koji želite postići svojim radom.

Svaki posao koji je pred nama je važan, jer nas vodi bliže ostvarenju ciljeva i rezultata, no svima nam se ponekad desilo da nismo stigli napraviti baš sve zacrtano.

Činjenica je da ga možemo napraviti naknadno, no ponekad to može dovesti do brojnih problema i nepotrebnog stresa.

Upravo zbog toga je važna dobra organizacija i planiranje vremena svakog zaposlenika, kako bi se ostvarili zadani ciljevi u svim odjelima, kao i u cijeloj kompaniji.

Ako ste se pronašli u ovom tekstu, ne brinite, imam rješenja za vas!

Kome je edukacija namijenjena?

Treningom kako se organizirati i planirati kao i efektivno upravljati vremenom dobiti ćete skup tehnika i znanja kako bi toliko dragocjeno vrijeme što kvalitetnije organizirali te ga iskoristili što optimalnije i pametnije za sebe i svoju organizaciju/kompaniju/tvrtku…

Liderima

Liderima koji svojim primjerom inspiriraju druge

Vođama

Vođama većih i manjih timova koji znaju da su vrijeme i planiranje važan čimbenik u poslu

Zaposlenicima

Zaposlenicima koji ne uspijevaju završiti zadatke koji su bili zadani za taj dan

Svima

Svima koji u današnjem užurbanom ritmu žele naučiti kako pronaći vrijeme za bitne stvari

Izvršavajte svakodnevne zadatke s manje napora i probudite maksimalnu produktivnost

Čitate ovo i zvuči vam poznato?

Želim da znate da stvarno može biti drugačije i u tome ću vam drage volje pomoći!

Tu sam za vas!

Share This :