Upravljanje konfliktima
Upravljanje konfliktima / konflikt management
Konflikti su neizbježni u svakoj kompaniji, ali ako ih držimo pod nadzorom, iz sukoba možemo puno toga naučiti.
Ako vodite timove ili radite u velikoj organizaciji, svakodnevno surađujete s velikim brojem ljudi
čiji su interesi i potrebe vrlo različiti.
Kako u privatnom životu tako i u poslovnom neizbježni su sukobi između tih različitosti, no moguće je smanjenje konflikata na minimum.
Uspješno rješavanje konflikata ili sukoba je vještina koja svim liderima prouzrokuje najviše stresa, no bez te vještine teško da ćete imati uspješne timove i uspjeti u poslu.
Konflikti najčešće nastaju zbog ovih aspekata:
Različitih karaktera
Drugačijih pristupa
Velikih razlika u razmišljanju
Nejasnoće prenesenog
Konflikti s kojima se suočavate mogu se desiti između pojedinaca, grupa, poduzeća...
Kako god bilo, nisu ni ugodni, niti lako rješivi, zar ne?
U svom dugogodišnjem radnom iskustvu kao prodajni trener bila sam zadužena i za međuljudske odnose brojnih timova.
Primijetila sam da lideri najčešće nisu ni svjesni konflikata koji pomalo tinjaju u njihovim timovima, jer najčešće informacije o tome dođu do njih tek kada situacija već eskalira.
Isto tako, puno sam puta doživjela da mnogi od vas, čak i kada saznate za određeni konflikt pokušavate ga:
- Zataškati (u nadi da će proći)
- Ili prepuštate zaposlenicima da ga međusobno riješe
- Ili delegirate taj zadatak menadžeru koji vodi taj tim ljudi
Potpuno vas razumijem!
Ponekad zbog velikog opsega posla i ne možete to rješavati sami, i to je sasvim u redu, no kada god možete, nemojte to izbjegavati samo zato što ste nesigurni ili ne znate kako biste pristupili tome, jer ostajete bez vrijednih i bitnih informacija koje su dobre za vas i vaše poslovanje.
Dobivene informacije vam mogu pomoći i poslužiti kako bi:
- Osvijestili u kakvom je trenutno stanju vaša kompanija
- Razvili povjerenje između sebe i svojih djelatnika
- Povećali motivaciju i produktivnost
- Došli do boljih rezultata.

Što ćete dobiti ovim treningom?
◇ osvještavanje najčešćih situacija koje dovode do konflikata
◇ prepoznavanje šteta i koristi od konfliktnih situacija
◇ predviđanje i prepoznavanje konflikata dok su još “vrući”, te kako na njih reagirati
◇ kategorije konflikata
◇ osvještavanje konfliktnosti različitih osobnosti , AHA efekt i odluka za najbolji pristup
◇ spoznaju o tome kako različitosti spolova i karaktera iskoristiti za rješavanje konflikata
◇ mogućnost sagledavanja konfliktne situacije s različitih aspekata koristeći NLP tehniku (ja – ti – meta)
◇ kako upravljati agresivnim ponašanjem u rješavanju konflikata
◇ zaključivanje konflikata na konstruktivan način