Komunikacijske vještine i tehnike

Komunikacijske vještine i tehnike

Za uspješnu prodaju svojih proizvoda ili usluga potrebno je imati i usavršiti komunikacijske tehnike i znanja.

Komunikacijske vještine su neizbježni dio naše svakodnevice, kako u privatnom tako i u poslovnom životu.

Poučena dugogodišnjim iskustvom znam da je najvažnija stvar u komunikaciji “čuti ono što se ne govori” i uskladiti verbalnu i neverbalnu komunikaciju kada komuniciramo s klijentima kako bi dobili vrhunske rezultate.

Komuniciramo stalno čak i kada toga nismo svjesni, a sadržaj i forma komunikacije itekako utječe na našeg sugovornika.

O našim komunikacijskim vještinama ovisi hoćemo li sugovorniku kvalitetno prenijeti svoju poruku
ili će doći do nerazumijevanja. Baš zbog toga jako je bitno da naše vještine
komuniciranja stalno unaprjeđujemo.

Kako nam dobre komunikacijske vještine mogu pomoći u poslu i biti naša velika prednost?

  • Možemo vješto predvidjeti klijentovo ponašanje
  • Lako i jednostavno otkriti koje su njegove prave potrebe
  • Doći do dodatnih rezultata
  • S lakoćom izbjeći brojne nesporazume
  • Postižemo da nas sugovornik čuje i ono najbitnije – shvati
  • Smanjujemo povrate i reklamacije, a samim time i nepotrebne troškove kompanije
  • Dobrim komunikacijskim vještinama predstavljamo sebe ili kompaniju u najboljem svjetlu i vodimo kvalitetne konverzacije sa svojim kolegama u poslovnom okruženju.

Kome je ova edukacija namijenjena?

Profesionalcima i menadžerima čiji se posao odvija u dinamičnom okruženju i svakodnevno koriste komunikacijske vještine kao svoj glavni adut

Prodajnom osoblju koje zna da znanje komunikacijskih vještina određuje uspješnost posla

Osobama koje žele nadograditi i poboljšati svoje komunikacijske vještine u poslovnom i privatnom životu

Što ćete dobiti ovom edukacijom?

◇ Naučit ćete osnovne principe komunikacije

◇ Naučit ćete koje sve vrste komunikacije postoje

◇ S kakvim se preprekama možete susresti u komunikaciji

◇ Kako aktivno slušati

◇ Kako pravilno postavljati pitanja i prilagoditi ih sugovorniku

◇ Kako konstruktivno dati feedback

◇ Zašto su pohvale i kritike moćan oblik komunikacije

◇ Kako efikasno i samouvjereno voditi sastanak

◇ Kako uskladiti neverbalnu i verbalnu komunikaciju

◇ Kako na postavljeno pitanje dobiti odgovor DA

◇ Kako poboljšati motivaciju svojih kolega i suradnika

PREZENTACIJSKE VJEŠTINE

Kome je ova edukacija namijenjena?

Srednjem i top menadžmentu

PR menadžerima

Prodavačima koji su u kontaktu s kupcima

Konzultantima

Svima koji u svom poslovnom životu žele poboljšati svoje ideje uz pomoć učinkovite prezentacije

U poslovnom svijetu prezentacija je neophodna i jako bitna, jer o načinu na koji prezentiramo sebe, svoje proizvode/usluge i kompaniju ovise i rezultati.

Poznavanje prezentacijskih i samoprezentacijskih vještina omogućuje nam jednostavno i lako sklapanje poslova, veći  utjecaj i lakše probijanje u poslovnom svijetu.

Imamo samo jednu priliku za ostaviti prvi dojam!

Zato je jako važno kakav dojam ćemo ostaviti!

Bilo da se radi o intervjuu za posao, držanju motivacijskog govora, držanju prezentacije, prezentiranju proizvoda kupcima, držanju timskih sastanaka, predstavljanju svojih proizvoda ili usluga bitno je da nas slušatelji, klijenti, djelatnici, potencijalni suradnici razumiju i da ih zainteresiramo za to što im prezentiramo.

Uz kvalitetno odabrani sadržaj same edukacije, bitno mi je da svaki polaznik na sebi odmah vidi promjene te upravo zato  koristim i razne NLP tehnike i alate kao i Wingwave Coaching.


Rezultati su zagarantirani!

Share This :

Što ćete naučiti?