Blog

5 pitanja koja će vam dati odgovore želite li stvarno promjenu i jeste li na nju spremni

5 pitanja koja će vam dati odgovore želite li stvarno promjenu i jeste li na nju spremni

Često kada želimo neku promjenu sanjamo o tome da se promjene okolnosti, ali ne pokrećemo se iz svoje dobro oformljene zone udobnosti.Zona udobnosti predstavlja uhodane obrasce ponašanja, svakodnevnu rutinu i nevoljkost da nam netko ( ili češće sami sebi) stavlja zahtjeve da skrenemo s tog utabanog puta. To nas stavlja pred pitanje želimo li stvarno  promjenu […]

Kako motivirati zaposlenike za postizanje boljih poslovnih rezultata?

Kako motivirati zaposlenike za postizanje boljih poslovnih rezultata?

Pitate se je li stvarno potrebno motivirati zaposlenike? Hoćete li motivacijom zaposlenika postići bolje rezultate? Moj odgovor na oba pitanja je da je motivacija zaposlenika ključan čimbenik za postizanje uspjeha na svim razinama poslovanja. Bilo da ste vlasnik biznisa, poslodavac ili organizacija znate koliko se puno piše i govori upravo o motivaciji i inspiraciji kao […]

10 savjeta za bolju produktivnost u poslu

10 savjeta za bolju produktivnost u poslu

Svi ponekad imamo dane kada nam se obavljanje poslovnih zadataka čini teže nego što to biva inače. Tih dana jako je teško održati produktivnost na radnim mjestima, a iskušenja dolaze sa svih strana. Na društvenim mrežama, preko interneta pa sve do pametnih telefona, svi nas oni mame i usporavaju, a ako im pridodamo i kolege […]

Efikasno upravljanje vremenom

Efikasno upravljanje vremenom

Vrijeme je život… Sve više ljudi osvještava kako je vrijeme veliko bogatstvo koje ne možemo zaustaviti, posuditi ili kupiti. No ipak, mnogi se još uvijek s njime razbacuju i gube ga jako puno. Živimo stresno, dinamika posla se promijenila, radimo prekovremeno čak i pod novim uvjetima koji su već neko vrijeme pred nama. Radite, dan […]

Kako upravljati konfliktima na poslu?

Kako upravljati konfliktima na poslu?

Konflikti su sastavni dio naših privatnih i poslovnih života. Potpuno slaganje između dvije ili više osoba ne postoji i zato je vrlo važno slušati i prihvatiti različitosti kako bismo međusobno funkcionirali. Ako vodite timove ili radite u organizaciji, svakodnevno surađujete s velikim brojem ljudi čiji su interesi i potrebe vrlo različiti te su konflikti samim […]

Savjeti za dobru poslovnu komunikaciju i prenošenje informacija na jednostavan i razumljiv način

Savjeti za dobru poslovnu komunikaciju i prenošenje informacija na jednostavan i razumljiv način

Bilo da ste vlasnik veće ili manje organizacije, direktor, menadžer, voditelj, između ostalih zadataka vaš primarni je dijeljenje informacija i komuniciranje prvenstveno sa zaposlenicima i kolegama. Svjesni ste da je učinkovita komunikacija ključna za razvoj i dobrobit organizacije te da je redovito prenošenje svih bitnih informacija kao i način na koji ćete to napraviti, ključni […]