Pitate se je li stvarno potrebno motivirati zaposlenike?

Hoćete li motivacijom zaposlenika postići bolje rezultate?

Moj odgovor na oba pitanja je da je motivacija zaposlenika ključan čimbenik za postizanje uspjeha na svim razinama poslovanja.

Bilo da ste vlasnik biznisa, poslodavac ili organizacija znate koliko se puno piše i govori upravo o motivaciji i inspiraciji kao glavnim motivima za predanost i rad.

S obzirom na kompleksnost teme motivacija se više ne smatra znanošću već umjetnošću, te se upravo zbog toga većina poslodavaca još uvijek nije spremna uhvatiti u koštac, osvijestiti i priznati si, kako motivacija i inspiracija imaj veliku ulogu za postizanje uspjeha.

Upravo su to pokazala i brojna istraživanja koja kažu da postoji veliki prostor za rast i napredak na tu temu.

Jeste li jedni od njih?

Krenite od sebe i zapitajte se, kako se osjećate kada niste motivirani, osjećate se prazno, neispunjeno, bezvoljno… a kada se tako osjećate teško da ćete daleko stići u postizanju rezultata.

Isto tako je i vašim zaposlenicima.

Možemo to usporediti s prodavačem koji ne prodaje, s liderom koji ne inspirira, s voditeljem koji ne voli raditi s ljudima, s poduzetnikom koji ne voli prodaju…

Vjerujem da vam se sada vrte mnogobrojna pitanja i scenariji po glavi, što je odlično jer znači da sam vas uspjela potaknuti na pomake i na kraju nadam se akciju i promjene.

Osim novca koji je svakako ključan i vrlo bitan motivator većini, jer na kraju krajeva od njega živimo, nije jedini.

Postoji puno drugih načina kojima itekako možete motivirati svoje zaposlenike skoro pa na jednako efikasan način.

Samo neki od njih su:

  • Dajte zaposlenicima odgovornost obavljanja različitih zadataka – dopustite da zaposlenici realiziraju različite osobne sposobnosti i znanja koje im omogućuju individualni rast i razvoj
  • Ukoliko možete dopustite im fleksibilno radno vrijeme
  • Pohvalite uspjeh zaposlenika – to ima nevjerojatno pozitivan utjecaj jer na taj način iskazujete zahvalnost za sav uložen trud
  • Imajte strpljenja i dajte im do znanja da imate povjerenja u njihov rad
  • Budite im podrška – razvijajte ih u njihovim slabim točkama i neuspjehu, pomozite koliko god im je potrebno
  • Pružite im mogućnost napredovanja – to će ih potaknuti da daju sve od sebe, nadograđuju svoja znanja i kompetencije te postignu najbolje moguće rezultate
  • Uvažavajte njihovo mišljenje – razgovarajte s njima, nađite vremena i upoznajte ljude s kojima radite
  • Steknite njihovo povjerenje – budite oprezni s kritikama i nikada ne dopustite omalovažavanja i ponižavanja

Motiviran i zadovoljan zaposlenik radit će učinkovitije, koncentriranije, kreativnije i usmjerenije prema ciljevima.

Motiviranim i zadovoljnim zaposlenicima postižete veliku konkurentnost na tržištu.

Na kraju zaposlenik koji je motiviran prodavati će više i raditi više.

Pružati kvalitetniju uslugu prema klijentima ili kupcima.

Lakše i brže ostvariti dodatne prodaje.

Vi ćete smanjiti svoje troškove, kao npr. troškove zapošljavanja novih ljudi, otpisa, krađa, raznih grešaka…

Imati ćete bolje i zadovoljnije klijente i kupce, pozitivne recenzije, dobru sliku o organizaciji, a to je ono što nam svima najviše treba, zar ne?

Nakon svega napisanog i pročitanog pitate li se i dalje ona dva pitanja koja sam vam postavila na samom početku?

Uvjerena sam da ne, hahahaha.

Smatrate li da vam je ovaj članak pomogao te da bi mogao pomoći i drugima, slobodno ga podijelite, biti će mi drago!

 

 

Isto tako vam nudim trening kojim ćete vi i vaši zaposlenici dobiti sva potrebna znanja, tehnike, praktična i lako primjenjiva rješenja za veću i dugotrajniju motiviranost na poslu i postizanje boljih rezultata.

Leave a Reply

Your email address will not be published.