Bilo da ste vlasnik veće ili manje organizacije, direktor, menadžer, voditelj, između ostalih zadataka vaš primarni je dijeljenje informacija i komuniciranje prvenstveno sa zaposlenicima i kolegama.

Svjesni ste da je učinkovita komunikacija ključna za razvoj i dobrobit organizacije te da je redovito prenošenje svih bitnih informacija kao i način na koji ćete to napraviti, ključni faktor za funkcioniranje cijele organizacije i njene ostvarene rezultate.

A opet, često vam se desi da zbog jako puno obaveza i posla idete linijom manjeg otpora i :

  • Ne prilagodite informacije i komunikaciju prema sposobnostima i funkcijama kolega i zaposlenika – jer koliko će vam to samo vremena oduzeti.

  • Komunicirate ili kopirate određene informacije koje sadrže puno stranih i nerazumljivih riječi – podrazumijevajući da će svi to shvatiti ili se snaći.

  • Pišete dugačke i pravopisno pogrešne rečenice ili pričate brzo bez amplituda u glasu – jer nemate vi vremena za ispravke i provjere.

  • Sadržaj koji prenosite je općenit i bez konkretnih primjera i usporedba – i mislite si, rade tu već dugo i to sigurno već znaju.

Jeste li svjesni da poslovna komunikacija i kvalitetno prenošenje svih informacija može predstavljati granicu između uspjeha i neuspjeha?!

I sad kada pogledate tjedan dana unazad i sagledate trenutnu realnu situaciju na temu prenošenja informacija i komunikacije, što mislite;

Koliko ste prilika za prodaju i povećanje prihoda propustili?

Koliko vremena ponekad izgubite radeći ispravke ili objašnjavajući se?

S koliko samo nerazumijevanja ste se suočili zbog podrazumijevanja?

Dijelim s vama 7 pitanja koja bi si trebali postaviti ukoliko želite dobru komunikaciju te prenošenje informacija na razumljiv i jednostavan način:

  1. Što točno želim postići svojom prenesenom informacijom ili komunikacijom?

  2. Kojim riječima je informaciju najbolje prenijeti ili se izraziti, s obzirom da znam primatelje?

  3. Kojim kanalima je najbolje prenijeti informacije?

  4. Jesam li ja prava osoba za prenošenje ili postoji netko drugi tko bi to bolje mogao učiniti?

  5. Postoji li vjerojatnost pružanja otpora informacijama, i što mogu učiniti?

  6. Stavite se u cipele primatelja poruke, biste li ju vi razumjeli da ste na njihovom mjestu?

  7. Isplati li se uložiti vrijeme u ispravljanje pravopisa, uklanjanje nepotrebnog sadržaja, ukljanjanja nerazumljivih riječi, u svrhu povećanja timskih i prodajnih rezultata?

Nakon svega pročitanog, mislite li i dalje da znate dati maksimum u područjima komunikacije i jasnog i razumljivog prenošenja informacija?

Koliko ste zadovoljni kvalitetom, količinom protoka informacija i komunikacijom unutar organizacije?

Koliko ste zadovoljni komunikacijom s nadređenima?

Koliko ste zadovoljni komunikacijom s podređenima?

Koliko ste zadovoljni komunikacijom s kolegama?

 

U svojim edukacijskim paketima nudim vam rješenja i dajem alate kako nam dobre komunikacijske vještine kao i razumljivo i jasno prenošenje informacija mogu pomoći u;

  • Ostvarenju još boljih rezultata i biti velika prednost u poslu

  • Određivanju ciljeva kao i njihovoj realizaciji

  • Iskorištavanju za dobru organizaciju ljudskih potencijala

  • Razvoju zaposlenika i njihovom vođenju

  • Poticanju, motiviranju i produktivnosti zaposlenika

  • Smanjenju troškova

  • Smanjenju stresa

Pošaljite upit ili nazovite i rezervirajte svoj termin

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.