Zdravlje općenito pa tako i mentalno kao poseban, no važan i značajan aspekt zdravlja, intimna je, životno vjerojatno najvažnija vrijednost svakog od nas.

Ono je preduvjet i temeljna baza kvalitete naših života.

Rad na mentalnom zdravlju direktno utječe na sve ostale zdravstvene pokazatelje našeg tijela.

U zadnjih godinu dana izazovnije je nego ikada održavati balans fizičkog i mentalnog zdravlja, a sve više ljudi pati od velike količine stresa, nesanice, umora, zabrinutosti, depresije, anksioznosti, teškog pronalaska motivacije…

Zamislite da postoji lako dostupan lijek koji vam može brzo umanjiti stres, poboljšati vašu probavu, ojačati pluća, smiriti vas i osloboditi hormon sreće koji u vama čuči i želi izaći van…

A zamislite još i da je potpuno besplatan i nema nikakvih nuspojava.

Lijek o kojem pričam je Mindfulness disanje!

Mislite da se šalim?

Ne, ozbiljna sam i stalo mi je da ovu tehniku disanja podijelim s vama kako bih vam pomogla baš kao što je pomogla i meni.

Radi se o bazičnoj Mindfulness tehnici disanja koja traje svega deset minuta, a radi čuda 😊

Kako se izvodi:

  • Udobno se smjestite u sjedeći položaj

  • Okrenite dlanove prema sebi i samo ih promatrajte (1-2 minute), primijetite što osjećate, vidite, čujete dok gledate u dlanove?

  • Zatim uzmite duboki udah te s njim pomičite ruke prema gore sve do iznad glave, dok su vam dlanovi okrenuti prema nebu

  • Nakon toga kreće izdah s kojim pomičite ruke prema dolje sve do ispod trbuha, dok su dlanovi okrenuti prema zemlji

  • Uzdahe i izdahe izvodite u ritmu koji vam odgovara, otprilike desetak minuta

  • Dok tako dišete probajte osvijestiti svaku senzaciju u svom tijelu koju osjećate

Nadam se da ćete probati ovu tehniku disanja te sam sigurna da ćete u njoj pronaći puno dobrobiti za sebe.

Ako zapnete ili imate dodatnih pitanja, tu sam za sve, rado ću vam odgovoriti.

Javite mi svoje dojmove I promjene, baš se veselim

Leave a Reply

Your email address will not be published.